"بــرو"
لحظه لحظه هاتون شکلاتی

*و بغض های من به خاطرات تو

و حرف های پوچ من "خودت برو"

*وتکرار عاشقانه های تو مُدام

و شب های بیصدا بدون شام

*قلبی که بی هوا مچاله میشود

روی بالشی اشک ها روانه میشود

*خط خطی های من میان درس

خط خوردن اسم تو بدون ترس

*تعفن واژه های تو درون من

طپش های قلب، اوج میشود در کفن

*و نیستیِ من، هستیِ غرورِ تو

و بی کسی های من بدون حضور تو

*و من حرف های پوچ میزنم

خودت برو... نیا... برو برو

 

پ.ن : یه حرفهایی، یه وقتهایی ....

هیچی نگم بهتره...

 

 



نظرات شما عزیزان:

فرشته ی هفت آسمان
ساعت22:45---8 اسفند 1391
پس شمارت کووووووووووو؟؟؟؟ پاسخ: گذاشتم برات

shabnam
ساعت13:36---6 اسفند 1391
dooooset daraaam hame joore bekhatere ye harfayii ;-)

mr.shokolat
ساعت0:04---6 اسفند 1391
ببين چگونه درگير مغز من


مرا ببوس از عشق حرف بزنپاسخ: عزیـــزمی تو :-*


فرشته ی هفت آسمان
ساعت22:55---5 اسفند 1391
عزیزم خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته و خیلی هم شعر خوشکلی بود...یه خط خریدم که شمارشو بلد نیستم...

شمارتو بده بهمپاسخ: مرسی عجیجم. چشم میذارم برات شمارمو :-* ماچ ماچ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->

+جمعه 4 اسفند 1391برچسب:شعرگونه های شکلاتی من,

20:28 دختر شکلاتی |